(newfagl.ml(film.app.game.learn

وبلاگ کامل فیلم اموزش

(newfagl.ml(film.app.game.learn

وبلاگ کامل فیلم اموزش

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که خدماتی رو در بستر یک وبسایت ارائه میدید و برای اون وبسایت دو دامنه دارید! ممکنه بعدا دامنه جدیدی رو باز سفارش بدید برای اون سایت و می خواید مطالب وبسایت شما از دامنه های مختلفتون قابل دسترس باشه .

خوب یه راه اینه که همه ی دامنه ها رو پارک کنید روی هاستتون تا هر صفحه با چندین دامنه ی مختلف باز بشه . به طور مثال آدرس های domain1.com/about و domain2.com/about هر دو دقیقا 1 صفحه رو باز می کنند و نشون میدن !

شاد در وهله ی اول بگید چقدر خوبه که هر صفحه از سایتمون با چند دامنه قابل دسترس باشه ! ولی انجام این کار مشکلاتی رو بوجود میاره .

موتورهای جستجو این رو نمی پسندند که یک محتوای یکسان از طریق چند URL در دسترس باشه و این کار بعضا باعث تاثیر منفی در سئوی سایت شما میشه . ضمن اینکه کاربرا رو هم می تونی گیج کنه ! شاید کاربر متوجه نشه که هر دو دامنه مال شماست و فکر کنه یه سایت جدا رو داره میبینه و در نهایت یکپارچگی سایت شما کاسته میشه .

بهتره به جای این کار تمامی دامنه های فرعی رو به دامنه های اصلیتون منتقل (Redirect) کنید . این کار باعث میشه که کاربر همیشه دامنه ی اصلی شما رو ببینه و موتورهای جستجو هم همینطور !

امروز فقط خواستم یه کد ساده و کاربردی در اختیار شما قرار بدم که باعث میشه تمامی آدرس های معادل از یک دامنه به دامنه ی دیگه منتقل بشه .

بزارید یه مثال بهتر بزنم . مثلا ما دامنه های 7Learn.com و 7Learn.ir رو در اختیار داریم . می خوایم کاری کنیم که تمامی آدرس های معتبر روی دامنه ی اصلی (7Learn.com) در دامنه ی فرعی (7learn.ir) هم معتبر باشه و به دامنه ی اصلی منتقل بشن .  مثلا این آدرس ها باید از 7Learn.ir به 7Learn.com منتقل بشن :

http://7Learn.ir ==> http://7Learn.com http://7Learn.ir/ads ==> http://7Learn.com/ads http://7Learn.ir/page/12 ==> http://7Learn.com/page/12

چاره ی کار خیلی سادست !

کافیه در فایل htaccess مربوط به هاست دامنه های فرعی این سه خط کد رو قرار بدید :

این کار باعث میشه هر آدرسی که در دامنه فرعی وارد بشه به آدرس معادلش در دامنه اصلی منتقل بشه !

می تونید همین الان به آدرس همین پست در دامنه 7Learn.ir برید و مشاهده کنید که به سرعت به آدرس معادلش در 7Learn.com منتقل خواهید شد ! بدون اینکه هیچ کد و فایلی در هاست 7Learn.ir داشته باشیم و فقط با یه فایل ساده ی htaccess !

 

  • Soheil

نظرات  (۱)

  • فروشگاه اینترنتی
  • بسیار عالی است و باید خیلی راحت تمامی هر آنچه را که در آموزش ها انتقال شده است تا بخواهیم بصورت قابل دسترسی تری مراحل را انجام داد و عمل نمودن طبق مراحل کار بسیار ساده ای است
    فروشگاه اینترنتی
    باتشکر 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی